نظر محترم جناب آقای دکتر حسین زاده در مورد نرم‌افزار ژنیک

با سلام. اینجانب دکتر نوید حسین زاده، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی پس از ۱۵ سال سابقه حضور در مطب، به مدت سه سال است که با نرم‌افزار مدیریت مطب ژنیک آشنا شده و از آن استفاده می‌کنم.

بنده نیز در اوایل کار خود مانند بسیاری از پزشکان دیگر تمامی امور مطب و پرونده‌های خود را به صورت دستی انجام می‌دادم. اما پس از مدتی و به دلیل زیاد شدن تعداد پرونده‌ها، فضای کافی برای نگهداری آن‌ها در مطب وجود نداشت. علاوه بر این در صورت مراجعه مجدد بیمار به مطب، منشی با مشکلات بسیار زیادی برای پیدا کردن پرونده بیمار مورد نظر مواجه می‌شد.

پس بروز این مشکلات، تصمیم گرفتم تا مدیریت مطب خود را به صورت الکترونیکی ادامه دهم. پس از بررسی چندین نرم‌افزار در نهایت با نرم‌افزار ژنیک آشنا شدم. این نرم‌افزار علاوه بر تمامی امکاناتی که سایر سیستم‌های مدیریت مطب در اختیار پزشکان قرار می‌دهند، چند قابلیت خاص و بسیار عالی دارد. قلم دیجیتال نوری و کمک آن به تشکیل پرونده‌های الکترونیکی، حسابداری بسیار پیشرفته و خدمات پشتیبانی بسیار عالی این تیم در صورت بروز مشکلات باعث شده است تا اینجانب همکاری خود را با این تیم استارت زده و تا به امروز ادامه دهم.

در نهایت از تیم ژنیک و پشتیبانی بسیار خوبشان تشکر کرده و برایشان آرزوی موفقیت دارم. امیداوارم تا این همکاری ادامه دار باشد.