علاوه بر نسخ مربوط به مطب‌های پزشکی و دندانپزشکی، گروه فناوری اطلاعات ژنیک نسخه مخصوصی به نام نرم افزار مدیریت پلی کلینیک ژنیک را برای پلی کلینیک‌ها، یعنی برای مراکزی که هم خدمات پزشکی و هم دندانپزشکی را ارائه می‌دهند تولید کرده است. از این رو با توجه به انعطاف بالای نرم‌افزار، کلیه نیازهای مجموعه‌های بزرگ و پر ترافیک لحاظ شده است. نرم‌افزار ژنیک محدودیتی در تعریف تعداد پزشک یا دندانپزشک و کاربر نداشته و شما می‌توانید به تعداد دلخواه و با مشخصات دلخواه خود اقدام به ثبت کاربر، پزشک و دندانپزشک نمایید.

نسخه پلی کلینیکی ژنیک، علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات نسخ ویژه مطب و کلینیک، از امکانات مخصوصی نظیر حسابداری ویژه پلی کلینیک، سیستم حقوق و دستمزد، انبارداری، اتصال به تجهیزات تصویر برداری، امکان استفاده در تعداد سیستم‌های بیشتر و... برخوردار است . با سیستم پذیرش جداگانه سیستم یکپارچه مالی را ایجاد کرده است.

با توجه به این که سیستم‌های مالی در امور پزشکی و دندانپزشکی بسیار متفاوت از یکدیگر اند، اما در نرم‌افزار مدیریت پلی کلینیک ژنیک با استفاده از سیستم پذیرش مخصوص ضمن حفظ کلیه امکانات تخصصی دندانپزشکی و پزشکی به صورت جداگانه، کلیه امکانات در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. سیستم مدیریت تعرفه‌های ژنیک بسیار کارا و انعطاف پذیر بوده و ضمن امکان ایجاد تعرفه‌های متعدد بر اساس بخش، پزشک، بیمه و... امکان اتصال به باشگاه مشتریان، طرح‌های تخفیفی متنوع و... را فراهم کرده است.

سیستم نوبت‌دهی پیشرفته نرم افزار مدیریت پلی کلینیک ژنیک نیز با اتصال به سامانه پیامکی امکان رزرو نوبت از طریق پیامک را فراهم کرده است و سیستم شماره‌گیر ژنیک نیز باعث تسهیل در فعالیت‌ها منشی خواهد شد. یکی از ماژول‌های بسیار کاربردی ژنیک در مراکز شلوغ و پر ترافیک سیستم فراخوان است که باعث کاهش دغدغه‌های فکری مسئولان پذیرش شده و بیماران به سادگی مدیریت خواهند شد. در این سیستم در زمان پذیرش قبضی در اختیار بیمار قرار گرفته که ضمن ارائه رسید پرداخت، نوبت وی در آن درج شده و در هر بخش نیز پزشک در زمان لزوم با یک کلیک ساده نفر بعدی را فراخوانی خواهد کرد. علاوه بر این سیستم کارتابل ژنیک این قابلیت را به پزشک می‌دهد که همواره پیش از ورود بیمار به اطاق، نام، مشخصات و پرونده وی را مشاهده کرده و در صورت لزوم اقداماتی را انجام دهد.

علاوه بر امکانات کاربردی بی‌نظیر نرم‌افزار، امنیت بالای حفظ و نگهداری از اطلاعات و جلوگیری از درز آنها نیز فراهم شده است. کلیه اطلاعات نرم‌افزار به صورت مداوم و خودکار پشتیبانگیری شده و حتی امکان ذخیری این اطلاعات بر روی فضاهای ابری نظیر GoogleDrive یا DropBox و... نیز فراهم است.

برخی از امکانات اصلی نرم افزار مدیریت پلی کلینیک ژنیک عبارت‌اند از :

  • مدیریت جامع پرونده‌ها
  • ثبت گزارشات درمان (با استفاده از قلم مخصوص ژنیک و یا به صورت تایپی)
  • سیستم مدیریت پرونده پزشکی مخصوص دندانپزشکی و پزشکی به صورت مجزا
  • حسابداری عادی و مخصوص کلینیک
  • امکان تعیین سهم پزشک/دندانپزشک از درمان
  • امکان تقسیط و یادآوری اقساط
  • سیستم نوبت‌دهی
    • امکان رزرو نوبت و ایجاد لیست انتظار با قابلیت جایگزینی نوبت‌های کنسل شده
    • امکان انتقال نوبت‌ها از یک روز به روز دیگر با قابلیت اطلاع رسانی پیامکی به بیماران
    • امکان ثبت برنامه‌های پیچیده کاری پزشکان
    • امکان تشخیص بیماران خوش‌قول و بدقول بر اساس ساعت مراجعه
    • امکان رنگ بندی بلاک‌های نوبت در سیستم Time Line به منظور افزایش کارایی
    • امکان یادآوری پیامکی نوبت‌ها
  • سیستم پیگیری وضعیت بیمار (Follow)
  • ارائه گزارشات متنوع و متعدد
  • امکان ارسال پیامک‌های اطلاع رسانی، یاد‌آوری، تبلیغاتی و مناسبتی
  • امکان برقراری تماس تلفنی از درون نرم‌افزار بر روی خطوط تلفن (سیستم شماره گیر ژنیک)
  • امکان ایجاد فرم‌های متنوع با قابلیت‌های ویژه (سیستم فرم‌ساز)
  • اتصال به دستگاه‌های پوز
  • چاپ انواع رسیدهای مختلف نظیر رسید دریافت وجه، رسید درمان، رسید ثبت نوبت و...
  • پشتیبانگیری (Backup) خودکار و دستی با قابلیت انتقال فایل‌ها به فضاهای ابری نظیر Google Drive، DropBox و...
  • امکان چاپ انواع نامه و گواهی با متون از پیش تعیین شده بر روی سربرگ پزشک (سیستم نامه نگاری)
  • سیستم کارتابل قدرتمند، با قابلیت اتصال به سیستم فراخوان و ارجاع به کاربران مختلف
  • امکان اتصال به صورت مستقیم و غیر مستقیم به تجیهزات تصویر برداری (سیستم همگام سازی با تجهیزات تصویر برداری)

علاوه بر موارد فوق گروه فناوری اطلاعات ژنیک ماژول‌های متعدد دیگری را نیز فراهم کرده است که امکانات بسیار متعدد و مناسبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه به بخش معرفی ماژول‌ها مراجعه فرمایید.