قلم دیجیتال ژنیک به عنوان راهکاری جدید برای ارتقاء سطح خدمات استفاده می‌شود. NoteTaker ها نسل جدیدی از  قلم های دیجیتال هستند که با رفع عیوب اصلی موجود در قلم‌های نوری در دریافت دستخط، مشکلات را حل کرده و کیفیت و سرعت کار را بالا می‌برند. قلم‌های نوری (دیجیتایزر) ۳ عیب عمده در روند ثبت درمان داشتند که عبارت‌اند از :

  • نوشتن بر روی یک پد که علاوه بر دشوار کردن نوشتن، حواس پزشک را جلب مانیتور کرده و از بیمار غافل می‌کند.
  • کیفیت دریافت دستخط در نمونه هایی با قیمت متوسط بسیار پایین است.
  • در صورتی که لازم باشد نسخه فیزیکی را هم داشته باشید مجبور خواهید بود که دوبار عملیات نوشتن را انجام دهید (یک بار با قلم نوری و بار دیگر با قلم عادی بر روی نسخه یا پرونده).

قلم دیجیتال ژنیک به شما کمک می‌کند که بدون تغییر در روند عادی درمان، به راحتی طرح درمان بیماران را ثبت کرده و آرشیوی کامل از پرونده ایشان داشته باشید.

قلم دیجیتال ژنیک  نوع خاصی از قلم‌های دیجیتال است که از نظر کارکرد هیچ تفاوتی با خودکارهای عادی نداشته و همانند گذشته می‌توان پرونده بیماران را با دست نوشته و هم زمان نسخه دیجیتال را نیز ذخیره نمود. این قلم از دو قسمت تشکیل شده است که شامل :

  1. قلم دیجیتال : قلمی کاملا شیبه به قلم های معمولی با عملکردی مشابه با این تفاوت که متن نوشته شده را ثبت کرده و به دستگاه ثبت اطلاعات می‌فرستد. و این امر هیچ تداخلی در روند نوشتن ایجاد نمی‌کند.
  2. دستگاه ثبت اطلاعات : این دستگاه بالای ورقی که بر روی آن نوشته می‌شود قرار گرفته و اطلاعات را به کامپیوتر انتقال می‌دهد.
 

قلم دیجیتال ژنیک