سیستم کارتابل

ژنیک همواره در حال توسعه و پیشرفت است، یکی از مهمترین عوامل پیشرفت ژنیک، همکاری با پزشکان و دندانپزشکان مجرب و بروز بوده و استفاده از ایده‌ها و راهنمایی‌های آنها، همواره باعث پیشرفت روز افزون ژنیک گشته است. یکی از امکاناتی که با پیشنهادات ارزنده مشتریان به نرم‌افزار اضافه شده است، سیستم کارتابل ژنیک است.

سیستم کارتابل بسیار کاربردی بوده و تسریع کننده امور جاری مطب خواهد بود. در سیستم کارتابل امکان ارجاع بیماران به بخش‌ها و کاربران مختلف فراهم بوده و از این رو سیستم کارتابل نیاز به جستجوی بیماران را به حداقل رسانده و هر کاربر از قبل ورود بیمار می‌تواند از مشخصات وی و سوابق درمانی را مطالعه کرده و در صورت لزوم تصمیماتی را اتخاذ نماید.

یکی از مهمترین مزایای سیستم کارتابل شفاف سازی امور است، در صورتی که پزشک از سیستم کارتابل استفاده نماید، علاوه بر مزایای تسریع امور، مانع تخلفات مالی پرسنل شده و آمار کامل مراجعین را داشته و کنترل خواهد کرد.

سیستم کارتابل قابلیت اتصال به ماژول فراخوان ژنیک را داشته و این امر در مراکز شلوغ و پر ترافیک، نظم مناسبی ایجاد کرده و ضمن جلوگیری از تخلفات، زمان انتظار مراجعین را نیز مشخص خواهد کرد.

نحوه عملکرد کارتابل

وظیفه کارتابل در واقع نمایش کارهای یک کاربر است، در واقع کارتابل افرادی را که قرار است به یک کاربر مراجعه کنند نمایش می‌دهد. به عنوان مثال هر شخص با مراجعه به پذیرش، توسط پذیرش به کاربر مربوطه (به عنوان مثال مسئول معاینه اولیه یا پزشک) ارجاع می‌شود. با انجام این کار، کاربر مربوطه قبل از مراجعه فرد، نام وی را در نوار بالایی نرم‌افزار ژنیک مشاهده کرده و می‌تواند با انتخاب وی پرونده وی را مشاهده کرده و نیاز به جستجوی بیمار حذف می‌شود. علاوه بر این هر کاربر از تعداد افراد در انتظار آگاهی داشته و وضعیت کلی مطب/کلینیک را مشاهده می‌کند.

همانطور که گفته شد کارتابل می‌تواند فعالیت‌های مجموعه را شفاف نماید، به خصوص در مجموعه‌های بزرگ، استفاده از کارتابل می‌تواند مانع از سوء استفاده‌های پرسنل شده و امنیت مالی را فراهم نماید.

 

Dashboard سیستم کارتابل