نرم افزار دندانپزشکی

نرم افزار دندانپزشکی ژنیک، بهترین نرم افزار دندانپزشکی را تجربه کنید.

نرم افزار دندانپزشکی ژنیک، کلیه امور مربوط به مجموعه دندانپزشکی را پشتیبانی کرده و باعث تسریع در مدیریت و بهره‌وری بیشتر می‌گردد. به طور ساده نرم‌افزار مدیریت دندانپزشکی ژنیک، قابلیت مدیریت پرونده‌های دندانپزشکی، ثبت گزارشات درمان، حسابداری، نوبت‌دهی، مدیریت لابراتوار، مدیریت امور مالی بیمه و… را پشتیبانی کرده و امکان اتصال به تجهیزات تصویربرداری دندانپزشکی به صورت مستقیم و غیر مستقیم در آن فراهم است. قلم مخصوص ژنیک نیز بسیار کاربردی بوده و به پزشک اجازه می‌دهد تا ضمن حفظ پرونده دندانپزشکی کاغذی، نسخه دیجیتال پرونده را نیز، در همان لحظه نگارش بر روی پرونده کاغذی، در کامپیوتر ثبت نماید. این امر ضمن حفظ روال عادی مطب، باعث تسریع استفاده از اطلاعات شده و کیفیت خدمات رسانی را افزایش خواهد داد. همچنین نرم‌افزار ژنیک امکان ضبط صدا از جلسات مشاوره و درمان را نیز دارد.

در نرم افزار دندانپزشکی ژنیک امکان اتصال تحت شبکه فراهم بوده و می‌توان یک سیستم را در اختیار منشی و سیستم دیگر را در اختیار پزشک قرار داد. در این حالت منشی اطلاعات عمومی بیمار را ثبت کرده، پذیرش بیماران را انجام داده، نوبت‌ها و امور مالی مربوط به بیماران را در سریع‌ترین و دقیق‌ترین حالت مدیریت کرده و می‌تواند با استفاده از امکانات جانبی نرم‌افزار صرفه جویی مناسبی در وقت نماید.

با توجه به اهمیت ویژه مدیریت تصاویر در دندانپزشکی به خصوص تخصص‌هایی نظیر ایمپلنت، ارتودنسی، اندو، پروتز و زیبایی، نرم افزار دندانپزشکی ژنیک امکانات ویژه‌ و بی‌نظیری جهت مدیریت فایل‌ها و تصاویر فراهم آورده است.

نرم افزار دندانپزشکی ژنیک

سایر امکانات تخصصی

پرونده کامل و تخصصی دندانپزشکی - نرم افزار دندانپزشکی ژنیک

‌پرونده‌ی کامل دندانپزشکی

در نرم افزار دندانپزشکی ژنیک امکان مشاهده‌ی کامل تمامی مشخصات بیمار و پرونده‌ی درمانی ایشان تنها با یک کلیک وجود دارد. با انتخاب نام بیمار می‌توان تمامی اطلاعات پرونده، وضعیت مالی، تصاویر ثبت شده، پرونده‌ی ارتودنسی، آزمایشات، سفارشات لابراتوار مربوط به بیمار و حتی تمامی نوبت‌های مراجعه شده به مطب را مشاهده و یا اطلاعات جدید را وارد پروفایل کرد. این ویژگی علاوه بر راحتی ثبت مدارک و درمان‌ها، باعث سهولت در دسترسی به تمامی اطلاعات و درمان‌های ثبت شده می‌شود که می‌تواند در بالا بردن سرعت عمل و بازدهی زمان حضور دندانپزشک موثر بوده و از جمع آوری اطلاعات به صورت پراکنده جلوگیری کند.

تاریخچه‌ی دندانپزشکی بیمار

در این بخش امکان مشخص کردن وضعیت دندانی هر فرد‌(سالم، پوسیده، ترمیمی، کشیده، پروتز و…) را بر روی  تصویر با رنگ‌های موجود در این قسمت وجود دارد. بدین وسیله با یک نگاه کلی به تاریخچه‌ی دندانپزشکی بیمار، با توجه به رنگ‌های ایجاد شده در تصویر و شماره‌ی هر دندان، وضعیت کلی تمامی دندان‌ها در یک نما قابل مشاهده است. همچنین می‌توان اطلاعاتی از سابقه‌ و پزشک معالج هر دندان را نیز وارد نمود که این اطلاعات در چارت دندانی و همچنین با کلیک بر روی تصویر هر دندان قابل مشاهده است. علاوه بر این هر درمانی که در قسمت “درمان‌های جاری” در پرونده‌ی بیمار ثبت می‌شود به طور خودکار در این بخش به روی دندان مربوطه اعمال خواهد شد.

تاریخچه‌ی دندانپزشکی بیمار - نرم افزار دندانپزشکی ژنیک
مدیریت سفارشات لابراتوار - نرم افزار دندانپزشکی ژنیک

مدیریت لابراتوارها

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های هر مطب دندانپزشکی، مدیریت سفارشات لابراتوارها است. در نرم افزار دندانپزشکی ژنیک، امکان ثبت سفارش به لابراتوارها با جزئیات کامل و هزینه‌ها، مشاهد‌ه‌ی سوابق سفارش و همچنین سفارش‌های در جریان وجود دارد که کمک بسیاری در پیگیری، دسته بندی و مدیریت سفارشات و هزینه‌های لابراتوارها می‌کند. در قسمت گزارش‌گیری نرم‌افزار نیز امکان گزارش‌گیری سفارشات لابراتوار به صورت کلی و یا برای هر پزشک به صورت مجزا وجود دارد. تمامی این گزارشات در نرم‌افزار قابل مشاهده بوده و یا می‌توانند به صورت فایل‌های مورد نیاز مطب(word, excel, pdf, image) و یا نسخه‌ی چاپی در دسترس قرار گیرند.

اتصال و همگام سازی تجهیزات تصویربرداری

یکی از مشکلات همیشگی مطب‌های دندانپزشکی، انتقال تصاویر تجهیزات تصویربرداری به نرم‌افزار مدیریت مطب است که کاری بسیار دشوار و زمان‌بر بوده و باعث نارضایتی پرسنل می‌شود. انتقال مستقیم تصاویر از تجهیزات تصویربرداری نیز مشکلاتی از قبیل کاهش کیفیت تصاویر و عدم امکان استفاده از قابلیت‌های ویرایش فنی نرم‌افزار را دارد. اما در روش خاص و منحصر به فرد گروه ژنیک، نرم‌افزار ژنیک با اتصال به نرم‌افزار تجهیزات تصویربرداری این امکان را فراهم می‌سازد تا بدون مشکل، تصاویر بیماران را با همان کیفیت اصلی در پرونده‌ی الکترونیکی آنها ذخیره گردد. در این روش هرگونه تشکیل پرونده یا تغییر در آن در نرم‌افزار سیستم تصویربرداری نیز اعمال شده و تمامی اطلاعات نرم‌افزار تصویربرداری در نرم‌افزار ژنیک و پرونده‌ی بیمار نیز قابل دسترسی خواهد بود.

اتصال به تجهیزات تصویر برداری - نرم افزار دندانپزشکی ژنیک