طراحی وب سایت پزشکی و دندانپزشکی

طراحی وب سایت پزشکی و سئو

گروه ژنیک با توجه به طراحی و ساخت پیشرفته‌ترین نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک و تجربه سال‌ها فعالیت در حوزه IT و درمان با شناخت نیاز‌های موجود، اقدام به طراحی وب سایت های پزشکی با نگرش به سیاست‌های هر مجموعه و لحاظ نمودن جزئیات مختلف نظیر رعایت پروتکل‌های اصولی امنیتی، زیرساخت‌های سئو و… نموده است.

با توجه به شروع عصر فناوری اطلاعات و ارتباطات و اهمیت حضور پر قدرت در شبکه جهانی اینترنت، آشکار است حضور در فضای این‌چنینی نیاز به زیر ساخت و دانشی اصولی در حوزه IT و پزشکی احساس می‌شود. در این راستا شرکت‌هایی بزرگ و کوچک به صورت تخصصی در حال طراحی سایت برای مشاغل مختلف هستند. اما طراحی سایت در حوزه پزشکی علاوه بر دانش در حوزه IT و برنامه نویسی، نیاز به شناخت حوزه درمان، نیازها و آینده نگری در امور مربوطه را دارد.

وب‌سایت‌های طراحی شده توسط گروه ژنیک ضمن در بر داشتن امکاناتی عمومی نظیر، نمونه‌کارها، بلاگ، گالری تصاویر و نظایر آن امکاناتی پیشرفته نظیر، پاسخ‌گویی پیامکی به کامنت‌ها، چت آنلاین، تور مجازی پیشرفته، تولید محتوای هدفمند و تخصصی، نوبت‌دهی آنلاین و پروفایل بیماران با قابلیت همگام سازی (Sync) با نرم‌افزار مدیریت مطب در بر خواهد داشت. گروه ژنیک در این راستا سیستم پیشرفته ژنیک آنلاین را ایجاد کرده است که توضیحات مفصل آن در بخش ژنیک آنلاین ارائه شده است.

بهینه سازی جستجو وب سایت

داشتن وب‌سایت به تنهایی به معنی موفقیت در بستر اینترنت نیست. یک وب سایت برای موفقیت در وهله اول نیاز به محتوای مناسب دارد؛ علاوه بر آن، ارائه مناسب از خدمات ارائه شده در مجموعه و همچنین رعایت نکات فنی تخصصی حائز اهمیت است. گروه فناوری اطلاعات ژنیک با توجه به شناخت کامل حوزه درمان و سال‌ها فعالیت مستمر در این حوزه، گروهی متخصص جهت تولید محتوای تخصصی برای وب‌سایت‌ها تشکیل داده است تا دغدغه بزرگ تولید محتوا را از دوش مشتریان بردارد و ضمن بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO) و ارتقاء رتبه سایت، محیط جذاب‌تری را برای کاربران فراهم آورد. سئو نمودن (بهینه سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجوگر) علاوه بر نیاز به زیر ساخت‌های فنی مناسب و تولید محتوای تخصصی، نیاز به ابزارهای ویژه و تجزیه تحلیل اطلاعات دارد. گروه ژنیک با فراهم آوری تمامی امکانات مورد نظر و تیمی تخصصی، به جرأت یکی از شاخص‌ترین مجموعه‌ها در این حوزه است.

تیم تولید محتوای تخصصی گروه فناوری اطلاعات ژنیک با تسلط کامل بر زبان‌های روز دنیا، ضمن تحقیق و بررسی جدیدترین مقالات و دستاورد‌های روز پزشکی دنیا، اقدام به نگارش مقالات متعدد جهت وب سایت‌های طراحی شده با مشاوره و راهنمایی‌های تخصصی مشتریان و پزشکان طرف قرارداد این گروه می‌نماید.

در همین راستا در کنار، بحث مقالات، با حضور تیم گرافیک قوی، تولید فیلم‌ها، پوسترها و… با بالاترین کیفیت و استانداردها با حفظ جذابیت‌های لازم، جزو اصول کاری تیم تولید محتوا است.

نمونه کارها

    نیازمند اطلاعات بیشتر هستید؟

    فرم مقابل را تکمیل نموده و ارسال نمایید.

    کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.