ژنیکـــ

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مرکز پشتیبانی ژنیکــ

با توجه به رسالت سازمانی‌مون، همکاران حرفه‌ای، با حوصله و کاملاً آشنا با روند و امور مطب و کلینیک در واحد پشتیبانی ژنیک، آماده ارائه خدمات بصورت تلفنی و اینترنتی به مشتریان عزیزمون در سراسر ایران هستند.

خدمات پشتیبانی

نسخـــه آنلایـــن

از ساعت 9 تا 17 بجز روزهای تعطیل

خدمات پشتیبانی

نسخـــه آفلایـــن

از ساعت 9 تا 17 بجز روزهای تعطیل

آموزش سریع نرم‌افزار

ویدئوهای آموزشی

نسخـه آنلایـــن

ویدئوهای آموزشی

نسخـه آفلایـــن

سوال دیگری دارید؟

شما می‌تونید جواب سوالاتون رو تو صفحه سوالات متداول پیدا کنید.

استفاده از ژنیک بسیار ساده هست و آموزشش به صورت تلفنی و اینترنتی انجام می‌شه، ضمن اینکه کلی فیلم و متن آموزشی هم برای استفاده از نرم‌افزار هست. بعد از خرید، بخش پشتیبانی برای آموزش آنلاین با شما تماس می‌گیرن، برای مجموعه‌های خیلی بزرگ و پیچیده هم ما برنامه‌ی استقرار داریم که می‌تونیم به صورت حضوری کارشناسان رو بفرستیم تا طی چند روز کل سیستم رو کامل تنظیم کنن و پرسنل رو هم برای استفاده از سیستم آموزش بدن. پس هیچ نگرانی برای آموزش نداشته باشید.

ژنیک یه سیستم ابری هست و در نتیجه اگر شما مشکلی رو داشته باشید، ما هم می‌تونیم بررسی‌ش کنیم و به سرعت حلش کنیم، کافی هست از طریق سیستم چت با پشتیبانی یا تلفنی مشکل‌تون رو بیان کنید تا در اسرع وقت حل بشه.

اگر در زمانی که ژنیک تعطیل بود (مثلاً تعطیلات عید یا خارج از ساعت کاری)، به مشکلی خوردید و اورژانسی بود، توی محیط نرم‌افزار از طریق سیستم چت، مشکل‌تون رو به طور کامل با پشتیبان مطرح کنید. ما پشتیبان‌هایی داریم که موارد اورژانسی رو در خارج از ساعات کاری بررسی و حل می‌کنن.

ژنیک یه سیستم کلود (ابری) هست که از اطلاعات به صورت اتوماتیک بک آپ تهیه می‌کنه و شما نیاز نیست نگران چیزی باشید. ما امنیت اطلاعات‌تون رو تضمین می‌کنیم؛ ولی اگه به هر دلیل نیاز داشتید یه بک آپ از اطلاعات‌تون داشته باشید، مالک مجموعه می‌تونه از بخش «مجموعه‌ها» یک خروجی از اطلاعات تهیه کنه.