پیشرفت مهمترین هدف گروه فناوری اطلاعات ژنیک است. شاید هیچ چیز به اندازه حمایت مشتریان، پیشنهادات و انتقادات ایشان در پیشرفت گروه فناوری اطلاعات ژنیک مؤثر نبوده باشد. گروه ژنیک همواره بر آن بوده تا با جلب رضایت حداکثری مشتریان از طریق ارائه بهترین خدمات و امکانات در محصولات خود، راه را برای پیشرفت روز افزون خود هموار سازد. بیش از یک سال است که گروه فناوری اطلاعات ژنیک افتخار یافته تا خدمات اتوماسیون مطب سرکار خانم دکتر مرسده قوامی لاهیجی، از دندانپزشکان بسیار خوشنام و پیشرو در شهرستان زیبای لاهیجان را ارائه نماید. سرکار خانم دکتر قوامی از نرم‌افزار مدیریت مطب دندانپزشکی ژنیک به همراه ماژول همگام سازی با تجهیزات تصویر برداری بهره می‌برند و آشنایی گروه ژنیک با ایشان در نمایشگاه Exida 56 محقق شد. ایشان همواره با ارتباط با کادر پشتیبانی نرم‌افزار آخرین نظرات و دیدگاه‌های خود را ارائه نموده و پیشنهادات ارزنده‌ای در خصوص بهبود و ارتقاء عملکرد نرم‌افزار ارائه می‌دهند. گذشت اولین سال از شروع به کار نرم‌افزار جامع مدیریت مطب ژنیک در مطب ایشان، بهانه‌ای شد تا نظر ایشان را در خصوص تجربه استفاده از ژنیک جویا شویم. در ادامه نظر ایشان در خصوص تجربه کاربری نرم‌افزار ژنیک آورده شده است.

نظر سرکار خانم دکتر مرسده قوامی لاهیجی در رابطه با نرم‌افزار جامع مدیریت مطب ژنیکدر حدود یک سالی هست که از نرم‌افزار ژنیک در مطبم استفاده می‌کنم. قابلیت‌های نرم‌افزار متعدد است ولی در عین حال کاربری از آن بسیار راحت بوده و به گونه‌ای است که برای استفاده از آن لازم نیست اطلاعات زیادی در مورد کامپیوتر داشته باشید. در ضمن اکثر منوهای نرم‌افزار نیز ساده بوده که این مورد کمک زیادی به کاربر در هنگام استفاده از آن می‌نماید. از دیگر قابلیت‌های کاربری آن، قابلیت یادآوری وقت به بیماران و دادن انواع پیام دلخواه از طریق سامانه پیامکی نرم‌افزار است. ساختن بایگانی تصاویر و خدمات ارائه شده به بیماران یکی دیگه از قابلیت‌های کاربردی ژنیک است که امکان انتقال عکس از دستگاه رادیوگرافی به پرونده بیمار نیز مهیا شده است.  به نظرم یکی از مهمترین مزیت‌های این نرم‌افزار خدمات پس از فروش خوب گروه ژنیک است که پرسنل ژنیک در هر زمان بطور تلفنی و یا از طریق اینترنت راهنمایی‌های لازم را انجام داده و در کمترین زمان ممکن، مشکل پیش آمده را برطرف می‌کنند که لازم است از آنها کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم.

گروه ژنیک نیز به نوبه خود کمال سپاس و قدردانی را از سرکار خانم دکتر لاهیجی داشته و توفیق روز افزون را از پروردگار یکتا برای ایشان خواستار است.