گروه فناوری اطلاعات ژنیک همواره به دنبال توسعه، گسترش و بهبود فعالیت‌های خود بوده است. مهمترین اصل در گروه فناوری اطلاعات ژنیک ارتقاء کیفیت محصولات و ارائه خدمات بهتر به کاربران است. از آنجایی که کاربران هر محصول، بهترین راهنما در زمینه توسعه آن محصول هستند، گروه ژنیک نیز به صورت مداوم با کاربران نرم افزار خود در ارتباط بوده و با بررسی و بعضاً به کار بستن انتقادات و پیشنهادات ایشان، محصولات خود را توسعه داده تا همواره برترین و پیشرفته‌ترین نسخه را در اختیار کاربران قرار دهد.

جناب آقای دکتر سید محمدرضا حسینی (کد نظام پزشکی ۶۱۴۲۶) از پزشکان فرهیخته و دانشمندی است که با وجود آشنایی و کار با بیش از ۵ سیستم مدیریت مطب از سال ۱۳۸۴ تا به امروز، این افتخار را به گروه فناوری اطلاعات ژنیک داده اند که نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی ژنیک منتخب ایشان باشد. ایشان در ابتدای تابستان ۱۳۹۵ ضمن نصب و استفاده ۱ ماهه از نسخه آزمایشی نرم‌افزار و همچنین ارائه پیشنهاداتی در ابتدای استفاده، اقدام به تهیه نرم‌افزار با ماژول‌های مدیریت تماس و سامانه پیامکی هیبریدی (GSM) نمودند.

روحیه مثبت و سازنده ایشان همواره مشوق گروه ژنیک بوده و بسیاری از نظرات،ایده ها و پیشنهادات ایشان در بهینه سازی نرم افزار مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از گذشت یک سال از این همراهی، گروه ژنیک از جناب آقای دکترحسینی درخواست نمود تا تجربه خود را در زمینه استفاده از نرم‌افزارهای مختلف علی الخصوص ژنیک بیان نمایند؛ متن زیر خلاصه‌ای از تجربیات و نقطه نظرات ایشان است.

نظر دکتر سید محمدرضا حسینی در ارتباط با نرم افزار دندانپزشکی ژنیکاز نظر بنده نرم افزار مدیریت مطب ژنیک بهترین و کارآمدترین نرم افزار مدیریت مطب دندانپزشکی موجود در ایران است و از نقاط قوت آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. سیستم ارتباط با مشتریان بسیار کارآمد شامل آی دی کالر و پنل پیامک که برای بهینه شدن آن سیستم جی اس ام همراه با پنل اینترنتی قرار گرفته است.
  2. همچنین امکان دسته بندی کردن بیماران به صورت اتوماتیک یک امتیاز منحصر بفرد محسوب می‌شود. این سیستم باعث شده ارتباط با بیماران قبلی ، آن‌ها را در لیست بیماران مستمر مطب حفظ کند.
  3. گزارش گیری‌های متعدد آن باعث می‌شود تا تصمیم‌های درستی در مدیریت مطب اتخاذ کنم.
  4. سیستم نوبت دهی آن کاملا بهینه و کارآمد است.
  5. سیستم انبارداری ژنیک بسیاری از مشکلات مطب در مورد خریدها را حل کرده است.
  6. سیستم ارتباط با لابراتوار آن فوق العاده کارآمد است. شما در یک گزارش می‌توانید ببینید که کارهای لابراتواری شما چه زمان ارسال شده، در چه مرحله‌ای است و چه زمان تحویل مطب شده است.
  7. پرونده بیماران کاملا حرفه ای طراحی شده به گونه‌ای که شما می‌توانید آیتم‌های دلخواه خود را به آن اضافه کنید.
  8. در سیستم حسابداری می‌توانیم درآمد و مخارج مطب را خیلی راحت ثبت کنیم و همچنین سیستم چک و درگاه پوز را در هر دریافتی انتخاب کنیم و همینطور دستگاه پوز را مستقیماً به برنامه و کامپیوتر وصل نماییم.
  9. با استفاده از قابلیت اتصال نرم افزار به تجهیزات تصویر برداری دندانپزشکی،می‌توانیم تمامی عکس‌های بیماران را در پرونده شان ثبت کنیم، آن‌ها را دسته بندی کنیم و هر زمان که خواستیم برای نمایش به بیماران دیگر یا ارائه به عنوان مقاله سرچ و بازیابی کنیم.
  10. پشتیبانی سریع این شرکت مهمترین نقطه قوت آن است و اینکه روز به روز نرم افزار ارتقاء بیشتری یافته و از پیشنهادات ما برای ارتقاء آن استقبال می‌کنند.

در انتها خدمت همکاران گرامی عرض می‌نمایم که بنده از سال ٨۴ در مطب خود نرم افزار داشته و تمام نرم افزارهای موجود را یا دیده ام یا با آن‌ها کار کرده ام و همیشه بابت مشکلاتی که نرم افزارهای موجود در بازار دارند، ناراضی و گله مند بودم.

در حال حاضر حدود یک سال است که از نرم افزار مدیریت مطب ژنیک استفاده می‌کنم. واقعا راضی هستم و به گروه ژنیک بابت طراحی این نرم افزار کارآمد تبریک می‌گویم واستفاده از این نرم افزار را به تمامی دوستانم توصیه کرده ام.

به شما همکاران محترم توصیه میکنم که از آن استفاده کنید تا لذت مدیریت مطب برایتان دوچندان شود.