Zhenic-logo-50

ژنیکـــ

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

نرم‌افزار مدیریت

نرم‌افزار مدیریت

نرم‌افزار مدیریت مطب

نرم‌افزار مدیریت

مطـــب

نسخه مطب جهت مجموعه‌هایی با یک پزشک طراحی شده. ژنیک متناسب با تخصص شما امکانات اختصاصی دندانپزشکی، پزشکی، زیبایی، مشاوره ای، پزشکی تخصصی و … را ایجاد کرده تا به بهترین شکل اطلاعاتتون رو مدیریت کنید. ژنیک در تمام نسخه‌های نرم افزار از امکانات پیشرفته‌ای نظیر حسابداری، انبارداری، لابراتوار (ویژه دندانپزشکی)، نمودارهای رشد (ویژه متخصصان اطفال)، نمودار تغییرات پارامترهای حیاتی و آزمایشگاهی (ویژه پزشکان)، پیامک‌های یادآور، پیامک های هوشمند (خودکار و دستی)، نامه نگاری، گزارشات آماری و تحلیلی، کمی و کیفی، مدیریت بیمه‌های پایه و تکمیلی و … را پوشش داده و به همین خاطر کامل‌ترین و آخرین راه‌حل کلیه مجموعه‌های درمانیه. در صورتی که پزشک جدیدی به مجموعه شما اضافه بشه، به راحتی می‌تونید نگارش نرم‌افزارتون رو به نسخه کلینیک یا پلی کلینیک ارتقاء بدید. ژنیک محدودیتی در تعریف کاربر نداشته و می‌تونید کاربران‌تون رو با سطوح دسترسی مختلف و دقیق در سیستم تعریف کنید. از اونجایی که کلیه نگارش‌های مختلف ژنیک تحت شبکه هستند، میشه بر روی سیستم منشی، پزشک، دستیار و … نرم‌افزار را نصب و استفاده کرد.

می‌خوای محیط برنامه رو ببینی؟

از ویژگی های قابل ذکر نرم افزار میشه به پشتیبانی از کلیه امور مطب، قابلیت اتصال به تجهیزات تصویر برداری، قلم دیجیتال، دستگاه کارتخوان، سیستم حضور و غیاب، باشگاه مشتریان، سیستم مدیریت تماس و سنسور اثر انگشت اشاره کرد. همچنین این نسخه به صورت تک پزشک ارائه میشه و امکان نصب بر روی حداکثر چهار سیستم رو داره.

نرم‌افزار مدیریت کلینیک

نرم‌افزار مدیریت

کلینیک

نسخه کلینیک ژنیک مخصوص مجموعه‌هایی با بیش از یک پزشک در یک زمینه کاری مشترک طراحی شده و در این نسخه محدودیتی در تعریف پزشک یا دندانپزشــک وجود نداره و محاسبات مالی تخصصـی کلینیک به طور کامل پوشش داده میشه. تمامی امکانات موجود در نسخه مطب نظیر حسابداری، انبارداری، لابراتوار، نامه‌نگاری، سامانه پیامکی هوشمند و … در نسخه کلینیک نیز وجود داشته، اما برای استفاده در کلینیک بهینه شدند. امکان ثبت تخفیف کلی (بر اساس سهم پزشک)، تخفیف پزشک و تخفیف کلینیک فراهم بوده و سهم پزشکان بر اساس ثبت درمان، پرداختی بیمار، بیمه، هزینه‌های عملیاتی نظیر لابراتوار و … به صورت خودکار محاسبه میشه. گزارشات متعدد نسخه کلینیکی نرم‌افزار به صورت آماری، گرافیکی و تشریحی طراحی شده تا تصمیم گیری و سیاست گذاری مجموعه به آسون‌ترین شکل ممکن انجام بشه. مدیریت سطوح دسترسی در این نسخه از نرم‌افزار نیز مثل نسخه مطب بسیار کارآمد بوده با این تفاوت که امکانش هست دسترسی هر کاربر به پزشک مشخص رو تعیین کرد تا هر کاربر فقط به اطلاعات مربوط به پزشکان مجاز دسترسی داشته باشه.

می‌خوای محیط برنامه رو ببینی؟

از ویژگی های قابل ذکر این نسخه، امکان تعریف بخش‌های متعدد هست تا مجموعه‌های بزرگی که از قسمت‌های مختلف تشکیل شدن (مثل طبقات مختلف، بخش اطفال، تخصصی یا عمومی و موارد مشابه) بتونن دسترسی پرسنل رو مدیریت کرده و گزارشات هر بخش رو به صورت مجزا دریافت کنند. در صورتی که شما مطب یا کلینیکی دارین که بیش از یک پزشک یا دندانپزشک در آن فعال هستند، نیازمند نسخه کلینیک خواهید بود. نکته مهم اینکه اگه در مجموعه شما زمینه‌های کاری متفاوتی وجود داره (مثلا دندانپزشکی و پوست، مو، زیبایی) باید از نسخه پلی کلینیک استفاده کنید.

نرم‌افزار مدیریت پلی کلینیک

نرم‌افزار مدیریت

پلی کلینیک

ما مجموعه‌ای از چند پزشک یا دندانپزشک مختلف با زمینه‌های کاری متفاوت در یک مجموعه کاری رو پلی کلینیک در نظر می‌گیریم. یعنی اگه شما بخش هایی متشکل از دندانپزشکی یا زیبایی یا پزشکی یا تخصصی به صورت همزمان دارید، نسخه پلی کلینیک ژنیک، راه حل شماست. نسخه پلی کلینیک تمامی امکانات نسخه کلینیکی رو داره، همچنین محاسبات تخصصی مالی رو هم پوشش میده. تفاوت این دو نسخه در سیستم مدیریت درمان تخصص های مختلف پزشکی و دندانپزشکیه؛ به عنوان مثال در صورتی که شما مجموعه زیبایی، دندانپزشکی و مشاوره رو هم زمان داشته باشید، سیستم تخصصی لیزر و سیستم مدیریت درمان پزشکی، مدیریت درمان دندانپزشکی و دوره‌های مشاوره رو هم زمان خواهید داشت.

می‌خوای محیط برنامه رو ببینی؟

سیستم پلی کلینیک هم مثل نسخه کلینیک از مدیریت بخش‌های مختلف و دسترسی کاربران به پزشکان مشخص پشتیبانی میکنه. از ویژگی های قابل ذکر این نسخه، امکان تعیین بیمار برای یک پزشک مشخص بوده و همچنین میشه دسترسی افراد (کاربران) رو با ریزترین جزییات مشخص کرد. در این نسخه مثل نسخه کلینیکی امکان نصب روی ده سیستم به صورت همزمان و پیش فرض وجود داره.