Zhenic-logo-50

ژنیکـــ

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

اهمیت بحث درمان و قداست آن همواره مورد تأکید پزشکان و مجموعه‌های مرتبط با آنها بوده؛ اما همواره نگاه به بحث بیزینسی یک نگاه لازم و مهم است تا مجموعه‌ها بتوانند به درستی کار کرده و ضمن اینکه خدمات خودشان را به بیماران ارائه می‌دهند به مسائل مالی نیز توجه داشته باشند.

پیامک تبلیغاتی چیست؟

یکی از روش‌های تبلیغاتی که سال‌هاست نه تنها در کشور ما بلکه در دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد، پیامک‌ های تبلیغاتی است. پیامک‌های تبلیغاتی به صورت انبوه ارسال می‌شوند و در بهترین شرایط شاید بتوان آنها را بر اساس سن، جنس، شغل و مختصات جغرافیایی افراد دسته‌بندی کرد؛ اما همواره ضریب اثربخشی بسیار پایینی داشته به‌طوری‌که در بهترین شرایط شاید به 3% از مخاطبین موجود این پیامک‌ها ارسال گردد که از این میان 3% مخاطب واقعی تنها تعداد اندکی واکنشی نسبت به این پیامک‌ها داشته باشند. همچنین با توجه به اینکه اکثر افراد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خودشان را می‌بندند اثربخشی این روش کاهش بسیار بیشتری نیز داشته است. اما با توجه به ارزان بودن، این روش تبلیغاتی همیشه مورد استقبال بوده و بسیاری از مجموعه‌ها از آن برای تبلیغات خود استفاده می‌کنند و با توجه به این هزینه پایین ضریب تأثیر بسیار پایین آن نیز قابل چشم‌پوشی است.

اما بسیار جالب خواهد بود اگر ما بتوانیم از این روش تبلیغاتی که در دسترس همگان است و بسیار جذاب نیز است به صورت هوشمند استفاده کنیم و بتوانیم حداکثر استفاده را ببریم.

روش کار پیامک هوشمند

برای اینکه بتوانیم از این سیستم پیامکی به صورت هوشمند استفاده کنیم چند کار مختلف صورت می‌گیرد. اولین کار، جلوگیری از به وجود آمدن بیماران ناراضی خاموش است که بزرگ‌ترین آفت هر مجموعه‌اند و باعث جلوگیری از رشد و توسعه آن برند می‌شوند. چون همان‌طور که می‌توان تبلیغات دهان به دهان را مهم‌ترین و قوی‌ترین عامل تبلیغ معرفی کرد، ضد تبلیغی را که به صورت دهان به دهان صورت بپذیرد می‌تواند به بزرگ‌ترین دشمن یک مجموعه تبدیل شود.

برای جلوگیری از این قضیه باید افرادی را که خاموش و ناراضی‌اند را شناسایی کرد. برای این شناسایی استفاده از پیامک‌های هوشمند یکی از مؤثرترین روش‌ها خواهد بود. در این روش ما می‌توانیم تنظیم کنیم تا بعد از یک درمان خاص به طور اتوماتیک در زمانی مشخص پیامک‌های متفاوتی برای بیمار ارسال شود. به عنوان مثال اگر برای بیماری درمان بوتاکس انجام بگیرد 10 دقیقه بعد از آن برای وی پیامکی با مضمون مراقبت‌های آنی بعد از بوتاکس ارسال گردد. همچنین فردای آن روز پیامک دیگری با مضمون مراقبت‌های ویژه بوتاکس بعد از گذشت یک روز ارسال گردد و یا نشانه‌هایی که می‌توانند جز عوارض تزریق باشند نیز یادآوری گردد و راه‌هایی برای برطرف‌کردن آنها یا ارتباط با مجموعه درمانی جهت پیگیری و برطرف‌شدن عوارض اعلام گردد و این مسئله در بازه‌های زمانی دیگری نیز تکرار گردد تا در صورت بروز هرگونه عارضه یا نارضایتی بیمار با مجموعه درمانی فاصله نگرفته و در ارتباط باشد.

علاوه بر پیگیری بیماران، شما از طریق پیامک‌های هوشمند می‌توانید لینک سایت، اینستاگرام یا راه‌های ارتباطی دیگر خود را در پیامک‌ها بگنجانید تا برای مطالعه بیشتر این مطالب درمانی، افراد به شبکه‌های مجازی شما مراجعه کنند و به این بهانه بازدید، بازخورد و معرفی شما در این فضاها نیز افزایش یابد.

پیگیری مداوم فرایند درمان حس بسیار خوشایندی را به بیمار القا می‌کند و حس مهم بودن را در او ایجاد می‌کند و از به وجود آمدن بیماران ناراضی خاموش جلوگیری می‌کند.

از آنجایی که سامانه ژنیک از خطوط خدماتی برای ارسال پیامک‌های خود استفاده می‌کند این پیامک‌ها برای همه ارسال می‌شوند و می‌توان این اطمینان را داشت که تمام بیماران شما با این پیامک‌ها مواجه می‌شوند و حداکثر بهره‌برداری از این پیامک‌ها صورت می‌پذیرد. علاوه بر اینها می‌توان از پیامک فالو اتوماتیک نیز استفاده کرد.

پیامک فالو اتوماتیک فارغ از نوع درمان جهت فالو کردن بیماران برای درمان‌های مختلف آنها است؛ یعنی شما می‌توانید سیستم را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که بعد از گذشت زمان مشخصی از یک درمان، بیمار را فالو کند و برای درمان‌های بعدی و یا کنترل و چکاپ بیماری از آن استفاده گردد. این مسئله نیز علاوه بر اینکه باعث القا حس مهم بودن به بیمار می‌شود مانع از بروز احساس نارضایتی در او شده.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط