مرکز پشتیبانی

گروه فناوری اطلاعات ژنیک با دغدغه ایجاد نرم‌افزاری کاربری و خدماتی شایسته برای پزشکان گام به این حوزه نهاده است. از این رو با توجه به وضع موجود، ارائه خدمات پشتیبانی کارآمد را به عنوان مهمترین مسئله در ضمن فروش نرم‌افزار سرلوحه کار خود قرار داده است.
با توجه به دغدغه اکثر پزشکان در نحوه کاربری صحیح از نرم‌افزار و همچنین خدمات پس از فروش مطمئن و مستمر در حوزه IT، مرکز پشتیبانی ژنیک با هدف گذاری آموزش کامل و حرفه‌ای و نیز پشتیبانی بر مبنای دغدغه‌های پزشکان سیاست‌های خود را تدوین نموده است.
به این منظور کارشناسان کاملاً آشنا به روند مطب داری و با دانش بالا در امور IT و اخلاق حرفه‌ای، صبورانه آماده خدمت رسانی به مشتریان مجموعه ژنیک هستند.

پشتیبانی نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک
تلفن پشتیبانی

دفتر: ۱۲۸۱ ۴۴۵۴ ۰۱۳

تلفن پشتیبانی: ۱۲۸۱ ۴۵۶ ۰۹۰۳

ساعات پشتیبانی

همه روزه ساعت ۹ الی ۱۷ به جز ایام تعطیل

پشتیبانی نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک

علاوه بر راه‌های ارتباطی ثابت، برای تمامی کارکنان واحد پشتیبانی، امکاناتی نظیر تلفن همراه، اینترنت پر سرعت و سخت‌افزارهای مورد نیاز تهیه شده تا شرایط ایده‌آلی برای دسترسی و ارائه خدمات وجود داشته باشد.

گروه ژنیک آموزش کامل و قوی را گام نخست ورود به دنیای دیجیتال دانسته و از این رو، تأکید بسیاری بر آموزش گام به گام و اصولی در زمان نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار دارد. لازم به ذکر است، پس از خرید نرم‌افزار، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار چه به صورت حضوری و چه از راه دور توسط کارشناسان گروه ژنیک صورت پذیرفته و آموزش‌های اولیه از همان لحظه شروع خواهد شد. همچنین بررسی‌های تصادفی و مستمر از نحوه کاربری مشتریان را در برنامه کاری قرار داده و از این رو کیفیت استفاده از نرم‌افزار را به منظور بهره‌وری کامل مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

اطلاعات پشتیبانی

نکات عمومی استفاده از نرم‌افزار
مدیریت مطب و کلینیک

مرکز پشتیبانی نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک ژنیک

لطفاً از آنتی ویروس معتبر و بروز با هماهنگی گروه ژنیک در سیستم‌های خود استفاده نمائید.

درصورتی که از مودم جهت ارتباط میان سیستم‌ها استفاده می‌کنید، در پایان روز کاری آن را خاموش نموده و در زمان شروع کار آن را روشن کنید.

درصورت قفل نمودن سیستم به هر علت از کلیک‌های پیاپی و یا قطع نمودن برق سیستم جداً خودداری نموده و درصورت طولانی شدن، از دکمه ری‌استارت استفاده نمائید.

درصورت بروز خطا و مشاهده پیغام بر روی سیستم نرم افزار ژنیک، از آن عکس گرفته و سپس با واحد پشتیبانی تماس حاصل نمائید. زنیک

درصورت عدم کارکرد پرینتر و تجهیزات جانبی، از اتصال صحیح آنها به سیستم مطمئن گردید.

لطفاً استفاده غیر ضروری و غیر مرتبط از سیستم های کاری را حذف نمائید.

لطفاً از نصب و استفاده از نرم‌افزارهای متفرقه و غیر ضروری روی سیستم کاری تا حد امکان خودداری گردد.

در پایان ساعت کاری سیستم‌های کامپیوتری را خاموش نمایید. دقت گردد که تمامی نرم‌افزارها بسته شوند و از گزینه Force Shotdown حتی‌المقدور استفاده نگردد.

برای امنیت بیشتر، فایلهای پشتیبان نرم‌افزار را در محلی دیگر ذخیره نمائید. می‌توانید از راهکارهای پشتیبان گیری ژنیک استفاده کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با گروه ژنیک تماس حاصل فرمائید.

در صورت مشاهده پیغام آپدیت ویندوز، از خاموش نمودن و یا ری‌استارت نمودن سیستم جداً خودداری نمائید.

به هنگام پشتیبان‌ گیری (BackUp) نرم افزار، از خاموش کردن کامپیوتر بپرهیزید.

لطفاً از بستن درب لپ‌تاپ به منظور خاموش نمودن آن خودداری نمائید. از قطع نمودن برق کامپیوتر به منظور خاموش نمودن آن جداً بپرهیزید.