ژنیکـــ

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

سوالات متداول

سوالات نرم افزار آنلاین

چطور می‌تونیم پنل پیامکی رو شارژ کنیم؟

وارد سامانه پیامکی به آدرس sms.zhenic.com می‌شید و از بالای صفحه بر روی «شارژ اعتبار» کلیک می‌کنین و به تعداد پیامک مورد نیاز می‌تونین کیف پول‌تون رو شارژ کنین.

از کجا می‌تونم ببینم چقدر پنل پیامکی‌م شارژ داره؟

هم می‌تونین از بخش پیام سریع نرم افزار ژنیک و هم از بخش پنل پیامکی به آدرس sms.zhenic.com مشاهده بفرمایید.

چطور می‌تونم از لیست بیماران‌ام خروجی بگیرم؟

از منوی اصلی نرم افزار بخش «بیماران»، در انتهای صفحه‌ی لیست پرونده‌ها امکان خروجی اکسل، کپی و چاپ وجود دارد.

آیا امکان شخصی سازی سوالات صفحه تشکیل پرونده وجود دارد؟

بله، شما می‌تونید از بخش تنظیمات صفحه تشکیل پرونده، پارامترهای مورد نظر رو انتخاب کنید و یا در صورت نیاز می‌تونید با کلیک بر روی «ایجاد پارامتر جدید» پارامتر مورد نظر با هر فرمت دلخواه (متن، عدد صحیح و اعشار، انتخابی و چند انتخابی و ...) رو تعریف کنین.

تعرفه خدمات‌ام رو چطور ثبت کنم؟

از منوی اصلی نرم افزار، وارد بخش «تنظیمات» بشید و بر روی گزینه مدیریت خدمات کلیک کنید. در این بخش می‌تونید خدمات و دسته‌بندی شون رو مشخص کنید و تنظیمات هر خدمت هم یه برگه با عنوان «تعرفه» وجود داره که می‌تونید هزینه خدمت رو مشخص کنید. اگه سیستم تعرفه پیچیده‌تری دارید یا می‌خواید صرفاً مبلغ رو ویرایش کنید، در بخش تنظیمات می‌تونید از گزینه «تعیین تعرفه» هم استفاده کنید.

آیا می‌شه خدمات رو به شکلی تعریف کرد که با انتخاب چند تا دندان خودش هزینه رو محاسبه کنه؟

بله، شما می‌تونید در بخش «مدیریت خدمات» که از منوی «تنظیمات» در دسترس هست، زمانی که یک خدمت رو ویرایش یا اضافه می‌کنید، نوع اون رو از بین گزینه های «ثابت، به ازای تعداد، به ازای زمان، هر دندان، هر فک» انتخاب کنید.

آیا نرم افزار ژنیک امکان محاسبه سهم پزشکان و یا حقوق و دستمزد پرسنل رو هم داره؟

بله، ژنیک یک ماژول مجزا به اسم حقوق و دستمزد داره که از این بخش می‌تونین حقوق تمامی افراد مجموعه اعم از پزشک، منشی، دستیار پزشک، اپراتور و ... رو بر اساس نوع قراردادی که در سیستم ثبت می‌کنین محاسبه کنه.

آیا این امکان وجود داره که بتونم سطح دسترسی کاربران رو به بخش های مختلف نرم افزار تعریف کنم؟

بله، شما توی ژنیک می‌تونین به راحتی سطح دسترسی افراد مختلف رو با توجه به نوع فعالیت اون‌ها در مجموعه تعریف کنین و تنها به بخش‌هایی که مورد نیازشون هست دسترسی بدین و استفاده بقیه آیتم‌ها براشون غیرفعال بشه. برای انجام این کار هم کافی هست به بخش «تنظیمات» برین و روی «مدیریت نقش‌های کاربری» کلیک کنید.

چطور بیمارانی که درمان کردم رو فالو (پیگیری) کنم؟

ژنیک ماژول مشخصی با عنوان «فالو» داره که تخصصش همینه، یعنی سیستم رو تنظیم می‌کنید تا بعد از انجام یه درمان خاص برای بیمار، به شما یادآوری کنه تا بیمار رو فالو کنید.

منظورتون از امکان «تیکتینگ» چیه؟

ژنیک این امکان رو فراهم کرده که بیمار می‌تونه از طریق حساب کاربری ژنیک‌ش، با پزشک به صورت مستقیم در ارتباط باشه که این ارتباط هم می‌تونه بدونه هزینه و هم می‌تونه منوط به پرداخت هزینه باشه.

من می‌خوام برای بیمارانم حتماً پیامک یادآور نوبت ارسال بشه، نرم افزار شما این قابلیت رو داره؟

بله، شما از بخش «تنظیمات پیامک‌های خودکار» می‌تونین از امکانات مختلفی مانند پیامک یادآور نوبت‌دهی استفاده کنین. ژنیک خودش در زمان‌های مختلف پیامک‌هایی رو جهت یادآوری برای بیماران‌تون ارسال می‌کنه.

برای ارسال پیامک برای تعداد زیادی از بیماران باید چیکار کنیم؟

ژنیک علاوه بر امکان ارسال دستی پیامک، امکان ارسال پیامک به صورت هوشمند هم داره که در این بخش می‌تونین برای دسته‌ای از بیماران، بر اساس جنسیت و تاهل، نوع درمان بیمار، بازه تاریخی آخرین مراجعه، بازه تاریخی درمان و ... دسته بندی کنین و پیامک مورد نظر رو به صورت گروهی ارسال کنین.

چطوری حساب کتاب روزانه رو داشته باشیم؟

ژنیک یه عالمه گزارش داره که به شما کمک می‌کنه تا در پایان روز با چند تا کلیک ساده حساب و کتاب روزتون رو ببندید. علاوه بر همه این‌ها یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های ژنیک، سیستم حقوق و دستمزد هست که اتوماتیک سهم پزشک‌ها رو محاسبه می‌کنه و براشون فیش حقوقی صادر می‌کنه.

آیا می‌تونم بیماران بدهکار رو مشخص کنم؟

بله، ژنیک گزارشات مالی متعددی داره که یکی از اون‌ها وضعیت مالی بیماران هست. شما می‌تونید گزارشات بسیار کاملی از بیماران بدهکار یا بستانکار داشته باشید.

آیا می‌تونم خارج از مطب به اطلاعات دسترسی داشته باشم؟

بله، شما از همه جای دنیا و در هر ساعت از شبانه روز می‌تونید به اطلاعات‌تون دسترسی داشته باشید.

برای استفاده از ژنیک به چه چیزهایی نیاز داریم؟

با هر وسیله‌ای که بتونید تو اینترنت جستجو (سرچ) کنید، می‌تونید از ژنیک هم استفاده کنید. ژنیک فقط به اینترنت نیاز داره و شما به راحتی می‌تونید در تلفن همراه، تبلت و یا کامپیوتر از ژنیک استفاده کنید.

در صورت قطع اینترنت، دسترسی ما به ژنیک قطع میشه؟

خیر، حتی اگر اینترنت بین المللی هم قطع بشه، ژنیک قطع نمیشه، چون در بستر اینترانت ملی کار می‌کنه.

آیا می‌تونم از اطلاعاتم نسخه پشتیبان (بکآپ) تهیه کنم؟

بله، ژنیک این امکان رو به شما داده تا هر زمان که خواستید یک خروجی از اطلاعات‌تون رو دانلود کنید.

آیا امکان محدودیت دسترسی کاربران در ژنیک وجود داره؟

در ژنیک امکان اِعمال سطح دسترسی کاربران وجود داره و شما در این قسمت می‌تونید متناسب با مسئولیت شغلی هر کاربر، سطح دسترسی اون رو تعریف کنید.

آیا می‌شه از نرم افزار بر روی چند سیستم استفاده کرد؟

بله، محدودیتی در استفاده تعداد کاربران از نرم افزار ژنیک وجود نداره و شما می‌تونید با هر تعداد کاربر روی هر تعداد سیستم از نرم افزار استفاده کنید.

اطلاعات ثبت شده در ژنیک کجا ذخیره میشه؟

کلیه اطلاعات در فضای ابری و بر روی چندین سرور مختلف ذخیره میشه.

امنیت اطلاعات ثبت شده در ژنیک به چه صورت هست؟

اطلاعات در سرورهای مختلف به طور هم زمان ذخیره میشه تا حتی در صورت آسیب به هر یک از سرورها امنیت اطلاعات تضمین بشه.

آیا شخص دیگری می‌تونه به اطلاعات من دسترسی پیدا کنه؟

خیر، «محرمانگی اطلاعات» از مهم‌ترین سیاست‌های نرم افزار ژنیک است و تنها خودتون هستید که به اطلاعات‌تون دسترسی دارید. پس در حفظ نام کاربری و کلمه عبورتون کوشا باشید.

آموزش نرم‌افزار حضوریه؟

استفاده از ژنیک بسیار ساده هست و آموزشش به صورت تلفنی و اینترنتی انجام می‌شه، ضمن اینکه کلی فیلم و متن آموزشی هم برای استفاده از نرم‌افزار هست. بعد از خرید، بخش پشتیبانی برای آموزش آنلاین با شما تماس می‌گیرن، برای مجموعه‌های خیلی بزرگ و پیچیده هم ما برنامه‌ی استقرار داریم که می‌تونیم به صورت حضوری کارشناسان رو بفرستیم تا طی چند روز کل سیستم رو کامل تنظیم کنن و پرسنل رو هم برای استفاده از سیستم آموزش بدن. پس هیچ نگرانی برای آموزش نداشته باشید.

اگه مشکلی پیش بیاد، چطوری اون رو حل می‌کنید؟

ژنیک یه سیستم ابری هست و در نتیجه اگر شما مشکلی رو داشته باشید، ما هم می‌تونیم بررسی‌ش کنیم و به سرعت حلش کنیم، کافی هست از طریق سیستم چت با پشتیبانی یا تلفنی مشکل‌تون رو بیان کنید تا در اسرع وقت حل بشه.

وقتی شرکت‌تون تعطیل باشه و به مشکل بخوریم، چیکار کنیم؟

اگر در زمانی که ژنیک تعطیل بود (مثلاً تعطیلات عید یا خارج از ساعت کاری)، به مشکلی خوردید و اورژانسی بود، توی محیط نرم‌افزار از طریق سیستم چت، مشکل‌تون رو به طور کامل با پشتیبان مطرح کنید. ما پشتیبان‌هایی داریم که موارد اورژانسی رو در خارج از ساعات کاری بررسی و حل می‌کنن.

چطوری از اطلاعاتم بک آپ بگیرم؟

ژنیک یه سیستم کلود (ابری) هست که از اطلاعات به صورت اتوماتیک بک آپ تهیه می‌کنه و شما نیاز نیست نگران چیزی باشید. ما امنیت اطلاعات‌تون رو تضمین می‌کنیم؛ ولی اگه به هر دلیل نیاز داشتید یه بک آپ از اطلاعات‌تون داشته باشید، مالک مجموعه می‌تونه از بخش «مجموعه‌ها» یک خروجی از اطلاعات تهیه کنه.

سوال دیگه‌ای دارید؟

می‌تونید از طریق گفتگوی آنلاین سایت و یا اگر مشتری ما هستید، از طریق گفتگوی آنلاین موجود در نرم‌افزار و یا سایر راه‌های ارتباطی (تلفن، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل و …) هر سوالی دارید از ما بپرسید. ما همیشه پاسخگو هستیم!