ژنیکـــ

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
ما ژنیکــــــ هستیم

گروهی ایده محور، فعال و پُر انرژی، دورهم جمع شدیم تا به کمک همدیگه بتونیم دنیای بهتری بسازیم.

پخش ویدئو

پخش ویدیو

ماموریــت ما

ما در ژنیکــ راه حل تولید می‌کنیم، وظیفه ما تبدیل پیچیده‌ترین مسائلِ کسب و کارها به ساده‌ترین کارهای روزانه است. محصولات متنوعی تولید کردیم که از بین اون‌ها، نرم افزار مدیریت مطب و کلینیک ژنیکــ به ما این امکان رو داده به طیف وسیعی از جامعه درمانی کشور و به تبع اون به مردم عزیزمون خدمات ارائه کنیم. معتقدیم محصول ما علاوه بر اینکه امور دست و پا گیر مجموعه‌ها رو ساماندهی می‌کنه، کار درمان رو هم ساده‌تر و با کیفیت‌تر خواهد کرد. جهت رشد و توسعه ضریب نفوذ این سیستم به جامعه درمانی کشور، با کمک تیم فروش و محتوا و پشتیبانی‌مون، طبق برنامه‌ریزی منظم در حال تلاشیم که راه حل ژنیک فراگیرتر و رسیدن به هدف شعار ژنیک برامون دلچسب‌تر بشه. ژنیک آخرین نرم افزاریه که می‌خرید.

چشم انداز ما

امروزه افق صنایع دیجیتال، استفاده بهینه از هوش مصنوعی در بهبود و بالا بردن کیفیت زندگیه و ما هم بعنوان یک شرکت پیشرو در حوزه اتوماسیون، قصد تأثیرگذاری و کمک مستقیم به جامعه عزیز درمان برای افزایش کیفیت ارائه خدمات رو داریم. این موضوع ما رو مصمم به رشد هر روزه و رسیدن به هوشمندسازی و بهینه کردن کل فرآیند مدیریت درمان با تکنولوژی‌های جدید و هوش مصنوعی می‌کنه. تصویری که هم زیبا و هم چالش برانگیز بوده و موفقیتش در نهایت باعث رضایت بیشتر مردم می‌شه که این اتفاق می‌تونه بالاترین حس رضایت از انجام کارمون باشه.

ژنیکــ چطور به وجود اومد؟

مدیر عامل ژنیکـــ

مصطفی براری ضیابری

برامون از راه دراز و پر پیچ و خمی که طی کرده میگه، با ما همراه باشید تا صحبتاشون رو بشنویم:

پخش ویدئو

پخش ویدیو

دیدگاه ما

ژنیکــ معتقده همیشه راه حل بهتری وجود داره و از اونجایی که مأموریت اصلی ما ساختن راه حله، همیشه دنبال ایده‌ها و راه حل‌های جدید هستیم. سالها فعالیت در حوزه‌های مختلف و مخصوصاً IT به مرور باعث به وجود اومدن و تثبیت فرهنگ ژنیک شده. این فرهنگ می‌گه که اگه بخوای کاری هم بکنی، باید محصولت بهترین باشه؛ این خط مشی فعالیت‌مون باعث شده که مخاطبین‌مون وفادار باشن و کلمه مهاجرت همیشه برای کوچ به سمت ژنیک استفاده بشه. این اصطلاح که «ژنیک آخرین نرم افزاریه که می‌خرید» ناشی از همین دیدگاهه. ما یاد گرفتیم که باید همیشه پشتیبان مشتری باشیم و رضایت مشتری رمز بقای ماست. این باعث شده دارای قدرتمندترین تیم پشتیبانی باشیم. جالب اینجاست مشتریان‌مون هم عادت کردن که همیشه بهترین‌ها رو از ما بخوان و به همین جهت محصول‌مون مرتب ارتقا پیدا می‌کنه، تا جایی که این سال‌ها تقریباً همیشه بطور مرتب و ماهانه، آپدیت داشتیم. ما سعی کردیم محصولات‌مون در عین کارایی، همیشه اقتصادی و با کاربری آسون باشه و سمت افق دیدگاه‌مون رو به جدیدترین اتفاقات دنیا و استفاده از آخرین دستاوردهای تکنولوژی و مخصوصاً هوش مصنوعی بگیریم. بله ژنیک آخرین نرم افزاریه که میخرید و ژنیک همیشه راه حل بهتری براتون داره.

ژنیکــ چطور به وجود اومد؟

مدیر فنــی ژنیکـــ

نوید اسدی آبکنار

برامون از ایده هاش میگه، اینکه از کجا شروع کرده و می‌خواد ژنیک به کجا برسه.

پخش ویدئو

پخش ویدیو

ارزش‌های ما

ما تو ژنیکــ ارزش‌های زیادی داریم که بهشون معتقدیم و با دنبال کردن‌شون هر روز بیشتر از دیروز تلاش می‌کنیم تا به قله انتظارات‌مون برســیم. چند تا از بزرگترین ارزش‌های گروه‌مون رو براتون گذاشتیم.

بررسی

سرعت

قدرت

دقت

پشتیبانی

توسعه

اعضای گروه فناوری اطلاعات ژنیکــ

حمیدرضا رضایی

طراحی و توسعه

سارا جمالزاد

مدیر مالی و اداری

رحمان حافظی

پشتیبانی فنی و نگهداری

نسیم ورتوانی

پشتیبانی و آموزش

مهسا مصلح

پشتیبانی و آموزش

فرید اسدی

مولتی مدیا

مهسا فخری

بازاریابی و فروش

وانیا نورانی

تولید محتوا

مریم لقمان نیا

گرافیک

به جمع هزاران مشتری ژنیکــ بپیوندید

نسخه متناسب با مجموعه خود را پیدا کنید!

راه‌های ارتباطی

برای ارتباط و تماس با ما بهترین راه استفاده از «گفتگوی آنلاین» است، سرویس های چت ما در سایت و نرم افزار ابری ژنیک 24 ساعته آماده پاسخ گویی به شماست و در تمام روزهای هفته و حتی ایام تعطیل در کم ترین زمان ممکن پاسخگوی شماست. شما همچنین می‌توانید با تلفن همراه مدیریت فروش و همچنین مدیریت فنی تماس گرفته و سوالات خود را مستقیماً از آنها بپرسید.

سوال دیگری دارید؟

کارشناسان ما از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 9 الی 17 و پنجشنبه ها از 9 تا 13 پاسخگوی شما عزیزان هستنند. ضمناً خارج از ساعات اداری نیز می توانید از طریق گفتگوی آنلاین، پیام رسان های شبکه های اجتماعی یا ایمیل با ما در ارتباط باشید.