برندینگ در حوزه پزشکی
برندینگ
هر شخص در هر رشتهای، افرادی را با عنوان نفرات شاخص و تأثیرگذار میشناسد. عموماً این چهرههای شاخص در حوزه کاری خود افرادی تأثیرگذار، صاحب سبک و موفق هستند. در گذشته، افراد شاخص بیشتر به جهت تخصص بالای شغلی و ویژگیهای ذاتی فردی به این درجه از اعتبار میرسیدند. با گذشت زمان و افزایش تأثیر رسانهها، تبلیغات و ارتباطات گسترده در رسیدن به این منظور تأثیر به سزایی گذاشته است. حضور قدرتمند تبلیغات و رسانهها در کنار تأثیرات مثبت غیر قابل انکار، نقاط ضعفی را نیز به دنبال داشته است. به عنوان مثال در برخی رشتهها افراد یا مجموعههایی که صلاحیت و تواناییهای لازم جهت رسیدن به این درجه از شهرت را نداشتهاند، در مدتی کوتاه به شهرت رسیده، بزرگ شدند و مخاطبان بسیاری را جذب نمودند. حال اینکه افرادی بسیار توانمندتر با سابقهای بیشتر، به دلیل عدم رعایت قوانین جدید حاکم بر جامعه و بعضاً داشتن دیدگاهی سنتی، از این قافله جا مانده و فضای کار را به رقبایی گاهاً با صلاحیت پایینتر واگذار نمودهاند. فاجعه زمانی آغاز میشود که جدا از بحث تجاری داستان، مدیریت بحثهای علمی و فنی، حداقل نزد عوام (که خدمات گیرندههای اصلی هستند.)، در اختیار چنین افرادی قرار میگیرد.
در دنیای امروز، صرف داشتن تخصص و تجربه بالا دلیل بر شهرت و موفقیت نخواهد بود. با توجه به اهمیت رسانههای اجتماعی و افزایش دانش افراد که از راههای مختلف و سهل الوصول کسب میشود، افراد مختلفی با ادعاهای متنوع پا به عرصه گذاشته و مدیریت افکار عمومی را به دست گرفتهاند. از این رو با توجه به گستردگی مخاطبان، رسانهها و رقبا، فعالیت در این زمینه نیاز به برنامهریزی دقیق، مدون و حرفهای دارد.
طبق توضیحات ذکر شده، به زبان امروز، مجموعه فعالیتهایی که به شهرت شغلی و فردی و متمایز نمودن خدمات میانجامد را برندینگ میگویند.
اولین گام در این زمینه، تخصص و مهارت شخصی پزشک است که در این پروژه تلاش میشود این مهارت و دانش به مخاطبان به درستی معرفی شده و جایگاه واقعی پزشک مشخص گردد. طبیعی است که مخاطبان به دو دسته عام و خاص تقسیم میگردند که در قسمت عام، هدف پذیرندگان و خدمات گیرندگان بوده و در قسمت خاص، هدف همکاران هستند. در این راستا، علاوه بر شبکههای اجتماعی، وب سایت و سایر راهکارهای نوین، روشهای خلاقانهای نیز جهت رسیدن به اهداف برای هر دو دسته مخاطبان، مورد استفاده قرار میگیرند.
گروه ژنیک به جرأت تنها گروه تخصصی IT در حوزه درمان بوده که علاوه بر نرمافزار جامع مدیریت مطب و کلینیک، اقدام به راهاندازی وب سایتهای حرفهای و تخصصی پزشکی، تولید محتوا و سئو (بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو)، مشاوره و مدیریت فضای مجازی، باشگاه مشتریان و… نموده است و از این جهت به واسطه کاهش دغدغه مخاطبان خود و ارائه تمامی خدمات به صورت یکپارچه و تخصصی، برترین مجموعه برندینگ در حوزه پزشکی را ایجاد کرده است.
فرم مقابل را تکمیل نموده و ارسال نمایید.
کارشناسان ما در سریعترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.