باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان ژنیک یکی از مهمترین امکانات اختصاصی نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک است. این قابلیت ویژه با هدف حفظ وفاداری بیماران فعلی، افزایش بیماران جدید و سرند بیماران طراحی گشته است. این امکان از طریق تجزیه و تحلیل اطلاعات ثبت شده در نرم‌افزار ژنیک (Data Mining) با امتیازدهی و دسته‌بندی خودکار و هوشمند بیماران شرایط ارائه انواع سناریوهای تشویقی، تخفیفی و امتیازی را فراهم خواهد نمود. ژنیک در این راستا از اطلاعات مندرج در پرونده بیماران از قبیل، معرف، درمان‌های صورت پذیرفته و هزینه‌های پرداختی استفاده می‌کند و قادر است سیاست‌های مجموعه را در راستای اهداف مورد نظر اعمال نماید.

باشگاه مشتریان مطب و کلینیک ژنیک

ویژگی‌های منحصر به فرد باشگاه مشتریان ژنیک

امروزه دیدگاه‌های متفاوتی نسبت به وجود باشگاه مشتریان (بیماران) و یا به طور کلی سیستم‌ CRM در حوزه درمان وجود دارد. بعضی از این دیدگاه‌ها صرفاً دیدگاه تجاری بوده و برخی دسته‌بندی بیماران و درمانی است. به طور کلی طرفداران مثبت و منفی برای این دیدگاه‌ها وجود دارد. سیاست گروه ژنیک در ارائه این خدمت، سیستمی منعطف و هوشمند بوده که متناسب با سیاست‌های هر مجموعه قابل تطبیق است.

با توجه به این که گروه ژنیک امر قداست درمان را الویت خود قرار داده و معتقد است، هیچ سرمایه‌ای بالاتر سلامتی برای بیماران نیست که این سلامتی در قبال چکآپ منظم، خدمات با کیفیت، سلامت درمان و مشاوره صحیح به ارمغان می‌آید.

با توجه به مشغله‌های بیماران و کادر درمان، ایجاد برنامه‌ای منظم و اجرای آن برای رسیدن به اهداف ذکر شده، کاری سخت، زمان‌بر و هزینه افزاست. باشگاه مشتریان ژنیک تنها سیستم یکپارچه‌ایست که توانایی مدیریت صحیح این فرآنید را داشته و بدون ایجاد بار کاری اضافه به صورت کاملا خودکار و هوشمند، بر اساس پرونده بیماران این مهم را مدیریت می‌کند.

مجموعه‌ای که خدمات حرفه‌ای و دلسوزانه درمانی را در شرایط ایده‌آل به بیماران خود ارائه می‌دهد، شایستگی معرفی و پذیرش بیماران جدید را داراست. یکی از کارکردهای سیستم باشگاه مشتریان ژنیک ایجاد شرایطی است که بیماران راضی انگیزه بیشتری برای معرفی و شناساندن چنین مجموعه‌های ارزشمندی به دوستان و آشنایان خویش و به طور کلی افرادی که نیازمند بهره‌مندی از چنین خدماتی هستند را داشته باشند.

باشگاه مشتریان ژنیک، امکان برنامه‌ریزی و زمان‌بندی برای درمان‌های خاص که ممکن است از نگاه مجموعه یا بیمار دور بماند را دارد. این سیستم به طور کلی با تحلیل اطلاعات ثبت شده در پرونده بیماران، ضمن اعمال سیاست‌های مجموعه جهت انجام درمان‌های مشخص، می‌تواند بیماران را بر اساس فاکتورهایی مشخص دسته‌بندی کرده و امتیازات معینی را برای آنها لحاظ نماید. سیستم باشگاه مشتریان ژنیک تمامی فرآیند‌ها را به صورت هوشمند و خودکار انجام داده که این امر ضمن حفظ سرعت عمل مجموعه، راه را برای اعمال انواع سیاست‌ها بدون دخالت نیروی انسانی و حفظ امنیت باز می‌کند.

باشگاه مشتریان پزشکی و دندانپزشکی

باشگاه مشتریان ژنیک از کارت‌های هوشمند پشتیبانی کرده و می‌توان کارت هدیه، کارت عضویت در مطب و کارت اعتباری به بیماران اهدا نمود. در این سیستم می‌توان اعتبارات کارت را به سایر افراد واگذار کرده و با استفاده از این روش بیماران جدیدی را در مجموعه جذب کرد.

سیستم باشگاه مشتریان ژنیک بسیار منعطف بوده و توانایی ایجاد انواع سناریوهای اختصاصی را دارد.

نیازمند اطلاعات بیشتر هستید؟

فرم مقابل را تکمیل نموده و ارسال نمایید.

کارشناسان ما در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.