باشگاه مشتریان ژنیک (RFID)

CRM Globe باشگاه مشتریان ژنیک (RFID)

امروزه رقابت بر سر جذب و حفظ مشتریان به توسعه استراتژی های بازاریابی علی الخصوص بازاریابی های رابطه ای منجر گردیده است . در بازاریابی رابطه‌ای هدف فقط جذب مشتریان جدید نیست بلکه حفظ و گسترش رابطه با آن‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است. سازمان‌ها از استراتژی‌های بازاریابی رابطه ای مختلفی به منظور ایجاد روابط با مشتریان خود استفاده می‌کنند. یکی از این استراتژی‌های بسیار موثر و کارآمد باشگاه مشتریان است.

باشگاه مشتریان بهانه ای برای ارتباط مشتری با ما است. یک راه ارتباطی منظم و مستقیم بمنظور هم‌افزایی بیشتر بین کسب و کار ما و مشتریانمان است. این باشگاه توسط یک سازمان با هدف فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها ایجاد می‌شود. هدف اصلی در باشگاه مشتریان ایجاد روابط بلندمدت ، تامین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان است. این امر ارزش مشتریان را بیشتر نموده و حس وفاداری آنها را به کسب و کار بیشتر می‌نمایند.

 

loyalty 1 باشگاه مشتریان ژنیک (RFID)

سیستم باشگاه مشتریان ژنیک یکی از سیستم‌های بسیار جذاب نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینک ژنیک است که برای مطب ها، مراکز کلینیکی و پلی کلینیکی بسیار مناسب می‌باشد. در این سیستم امکان چاپ کارتهای (RFID) متناسب با سلیقه شما فراهم شده و اطلاعات موردنظرتان بر روی آن درج می‌گردد. این کارت هم می‌تواند به عنوان کارت پرسنلی برای مجموعه شما مورد استفاده قرار گرفته و در امور حضور و غیاب و... اعتبار سنجی کند و هم به عنوان کارت عضویت در باشگاه مشتریان شما مورد استفاده قرار گیرد. در این سیستم، امکان تعریف انواع طرح‌های تخفیفی و تشویقی ،ارائه اعتبار یا درصد تخفیف به دارندگان کارت‌ها و ایجاد انواع دسته بندی ها فراهم بوده و می‌توان از آن به عنوان یک مشوق بسیار مناسب در جذب مشتری استفاده کرد.

 

این امر می‌تواند ضمن حفظ وفاداری مشتری به مجموعه شما، امکان تبلیغات مستقیم دهان به دهان که از مهمترین، کارآمدترین و برترین انواع تبلیغات است را برای مجموعه فراهم آورد. کلیه تراکنش‌های کارت‌های RFID‌ مشخص بوده و از این رو می‌توان گزارشی از تبلیغات صورت گرفته شده را نیز در نظر داشت. به عنوان مثال برای تبلیغات میتوان تعداد مشخصی از این کارت‌ها را در اختیار سازمان‌ها، ارگان‌ها، ادارات، مدارس، بانک‌ها و... قرار داد و به عنوان یک طرح تخفیفی و تبلیغی از آن استفاده کرد.

همچنین می توان با تهیه انواع گزارشات،از کم و کیف بهره مندی دارندگان کارت ها،تعداد مراجعه،مقدار استفاده،افراد جدیدو...آگاهی جست و از این داده ها برای مدیریت بهینه بهره فراوان برد.