
یکی از جذاب ترین ماژولهای نرمافزار جامع مدیریت مطب ژنیک، ماژول مدیریت تماس آن است که معمولاً با عنوان “Caller id” خوانده میشود.
سیستم مدیریت تماس ژنیک همانطور که از نام آن پیداست، تماسهای تلفنی ورودی و خروجی شما را مدیریت میکند. سیستم مدیریت تماس ژنیک فراتر از یک سیستم Caller Id معمولی عمل میکند. سیستم مدیریت تماس ژنیک به صورت ۲ خط، ۴ خط، ۶ خط و ۸ خط عرضه میشود و علاوه بر نمایش شماره تلفن، نام و خلاصهای از مشخصات تماس گیرنده در تماسهای دریافتی، امکان نمایش خلاصه مشخصات مشترک، در زمان تماسهای خروجی را نیز دارد. کلیه مکالمات تماسهای دریافتی و خروجی ضبط شده و در سیستم مدیریت تماس داخلی نرمافزار، لیست کامل تماسها به همراه امکان پخش مکالمات آنها فراهم است. علاوه بر این مدت زمان هر مکالمه و شماره گرفته شده مشخص بوده و میتوان به این طریق کنترل مناسبی بر روی خطوط تلفن و نحوه مصرف آن توسط منشی داشت.

در ماژول مدیریت تماس ژنیک به محض برقراری تماس (ورودی یا خروجی) مشخصات اولیه شخص مخاطب، بروی مانیتور ظاهر شده و با یک نگاه ساده میتوان به اطلاعات مالی، آخرین مراجعه، نوبت بعدی و… پیبرد. علاوه بر این امکان ثبت نوبت، ایجاد پرونده، رزرو نوبت و… فراهم بوده و این امر خود کمک بزرگی برای منشی و بخش پذیرش است.
یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب نرمافزار ژنیک که زیر مجموعه ماژول مدیریت تماس محسوب میشود، سیستم شمارهگیر ژنیک است. در این سیستم، منشی پس از انتخاب مخاطب مورد نظر خود در نرم افزار، تنها کافی است بر روی دکمه تماس موجود در نرمافزار کلیک کرده تا شماره وی بر روی خط مورد نظر گرفته شده و دیگر نیازی به شمارهگیری بر روی تلفن نخواهد بود. این امر سرعت عمل منشی و بخش پذیرش را بالا برده و حداقل در هر تماس ۱ دقیقه در وقت منشی صرف جویی خواهد شد.

سایر امکانات سیستم مدیریت تماس ژنیک :
- نمایش شماره تلفن مخاطب در تماسهای دریافتی و خروجی
- نمایش مشخصات مخاطب نظیر نام و نامخانوادگی، وضعیت مالی، نوبت بعدی، آخرین مراجعه و… برای مخاطبان ثبت شده در نرمافزار
- امکان ضبط مکالمات در تماسهای دریافتی و خروجی
- ثبت آمار کامل مکالمات
- پشتیبانی از دو تا هشت خط
- امکان شمارهگیری از داخل نرمافزار
ثبت ديدگاه