آپدیت نسخه ۱.۷.۰.۲ نرم‌افزار جامع ژنیک که در تاریخ ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ عرضه شد، یک ویژگی جدید و متمایز را به همراه داشت، این ویژگی به ارتقاء سیستم دسته‌بندی بیماران مربوط بوده قابلیت دسته‌بندی هوشمند را به آن اضافه می‌کند.

در سیستم دسته بندی هوشمند بیماران ژنیک، این امکان فراهم شده است که بیماران بر اساس اطلاعات ثبت شده آن‌ها در نرم‌افزار به صورت خودکار در دسته‌بندی‌های مناسبی قرار بگیرند. به عنوان مثال اگر بیماری ۱۰ بیمار دیگر را به شما معرفی کند در دسته‌بندی A و اگر همین تعداد را در یک بازه ۱ ماهه معرفی کند در دسته‌بندی VIP نیز قرار بگیرد. این امر امور مطب و کلینیک را بسیار دقیق و سریع کرده و امکان خدمات رسانی ویژه‌ای را فراهم می‌کند.

برای استفاده از این ویژگی متمایز نرم‌افزار جامع مدیریت مطب ژنیک، کافی است از مسیر :

تنظیمات | تنظیمات نرم‌افزار | دسته‌بندی

وارد بخش تنظیمات دسته‌بندی‌ها شده و در صورت تمایل دسته‌بندی جدیدی ایجاد کرده یا دسته‌بندی‌های گذشته را ویرایش نماید. با انجام این کار با پنجره ایجاد(ویرایش) دسته‌بندی مواجه خواهید شد که عضویت خودکار در گروه به آن اضافه شده است. در این بخش می‌توانید بر اساس ۳ پارامتر این دسته‌بندی خودکار را ایجاد کنید که عبارت اند از :

  1. بر اساس تعداد معرفی صورت گرفته
  2. بر اساس تعداد درمان انجام شده
  3. بر اساس مبلغ پرداختی

برای هر یک از موارد نیز می‌توانید یک بازه تاریخی را مشخص نمایید، به عنوان مثال کسی که در یک بازه ۱ ماه ۵ درمان انجام داده است در دسته بندیB قرار بگیرد.

استفاده از این سیستم علاوه بر صرفه جویی در وقت، دقت سیستم مدیریت مشتریان شما را افزایش داده و به شما در ارائه خدمات متمایز کمک شایانی خواهد کرد.

 

سیستم دسته‌بندی هوشمند ژنیک