یکی از کاربردی‌ترین قابلیت های نرم‌افزار جامع مدیریت مطب ژنیک، بخش انبارداری ژنیک است. این سیستم متناسب با نیاز مراکز درمانی تهیه شده است و امکاناتی مناسب نیاز مخاطبان خاص ما در آن در نظر گرفته شده است.

در سیستم انبارداری مخصوص مطب و کلینیک، امکان تعریف انواع کالا در دسته‌ها و زیر دسته‌های مورد نظر کاربر فراهم است. برای هر کالا برند و تأمین کننده (فروشگاه‌ها یا فروشندگان) مشخص است. در سیستم انبارداری ژنیک ، حداقل موجودی، نقطه سفارش و مقدار سفارش تعیین شده و با استفاده از این اطلاعات، ژنیک در زمان مشخص لیست خرید پشنهادی خود را به شما نمایش خواهد داد. در سیستم انبارداری، امکان ثبت انواع لیست خرید به تفکیک فروشندگان مختلف فراهم بوده و امکان ثبت سفارشات و ثبت کلی آن در انبار فراهم است.

ژنیک در سیستم انبارداری خود، کمبود کالاها را بر اساس حداقل موجودی ثبت شده گزارش داده و لیست خرید مورد نیاز شما را ایجاد خواهد کرد. یکی از جالب ترین ویژگی‌های سیستم انبارداری، امکان گزارش آخرین قیمت کالا است، در این سیستم زمانی که اقدام به ثبت ورود کالا به انبار یا ثبت سفارش آن می‌کنید، آخرین قیمت خرید کالا نمایش داده شده و از این رو در صورتی که قیمت کالا متناسب با قیمت‌های قبلی نباشد به سرعت متوجه ایراد به وجود آمده خواهید شد.

خلاصه امکانات سیستم انبارداری تخصصی مطب و کلینیک ژنیک :

  1. تعیین و تعریف انبارها
  2. تعریف کالا‌های مختلف در دسته و زیر دسته‌های مشخص
  3. ثبت برندها و فروشندگان مختلف
  4. امکان ایجاد لیست خرید خودکار و دستی
  5. گزارش آخرین قیمت خریداری شده
  6. ارائه گزارشات متعدد و متنوع از موجودی انبار
  7. یاآوری و اخطار کمبود کالا
 

انبار داری تخصصی مطب و کلینیک ژنیک

انبارداری تخصصی مطب و کلینیک ژنیک

انبار داری تخصصی مطب و کلینیک