Zhenic-logo-50

ژنیکـــ

جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

قابل توجه مشتریان محترمی که از نسخه ویندوزی استفاده می‌کنند،

با توجه با اختلالاتی که اخیراً در سرویس‌های اینترنتی بین‌الملل ایجاد شده، ممکن است در بروز رسانی‌های نرم‌افزار دچار مشکل شده باشید و آخرین تغییرات را دریافت نکنید.

برای رفع این مشکل باید فایل بروز رسانی زیر را دانلود کرده و بر روی تمامی دستگاه‌هایی که از نرم‌افزارهای ژنیک استفاده می‌کنند اجرا نمایید.

|دریافت فایل بروز رسانی|

نکته: در هنگام اجرای فایل حتماً نرم‌افزار ژنیک بسته باشد.

قابل ذکر است تا زمانی که اختلالات اینترنت بین‌الملل موجود باشد، تنها در صورت اجرای این فایل بروزرسانی‌های آنلاین را دریافت خواهید کرد.

این مطلب را به اشتراک بگذارید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط