نرمافزار AnyDesk نرمافزاری بسیار ساده و کاربردی به منظور اتصال دو دستگاه کامپیوتر از راه دور (Remote) است و عموما به منظور آموزش از راه دور یا ارائه خدمات پشتیبانی استفاده میشود.
کلیه کاربران ژنیک با بروزرسانی نرمافزارهای خود، به طور خودکار این نرمافزار را خواهند داشت و از این رو مشکلی برای استفاده از آن وجود نخواهد داشت. چنانچه به هر دلیل نیاز به دانلود نرمافزار دارید، کافی است بر روی تصویر زیر کلیک نمایید :
همانطور که اشاره شد، تمامی نرمافزارهای گروه فناوری اطلاعات ژنیک پیش از این به صورت خودکار این نرمافزار را دریافت کردهاند. به این منظور کافی است از منو “مدیریت” بر روی گزینه “AnyDesk” کلیک نمایند.
بعد از باز شدن این نرمافزار، همانند نرمافزار TeamViewer یک شماره اختصاصی به کامپیوتر اختصاص پیدا کرده که در میانه صفحه قابل مشاهده است. اکنون برای استفاده از خدمات پشتیبانی کافی است این شماره را برای تیم پشتیبانی قرائت نمایید. لازم به ذکر است که در برخی سیستمها ممکن است به جای ارائه یک شماره، نام کامپیوتر با ترکیبی از اسم و عدد نمایش داده شود.
بعد از قرائت این شماره یا عبارت برای تیم پشتیبانی، یک پنجره ظاهر می شود که در قسمت پایین سمت چپ گزینهای با نام Accept به رنگ سبز دارد. با کلیک بر روی این گزینه ارتباط برقرار شده و تیم پشتیبانی کنترل نرمافزار را بر عهده خواهد داشت.
ثبت ديدگاه