بروزرسانی به نسخه ۱.۸.۳.۳۲ نرم‌افزار مدیریت مطب و کلینیک ژنیک در تاریخ ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ منتشر شد.

تغییرات این نسخه به شرح زیر است:
  1.  در آپدیت جدید نرم افزار امکان ویرایش نقش کاربران غیر پزشک فراهم گشته است پیش از این در صورت ایجاد یک کاربر، دیگر امکان ویرایش نقش وجود نداشت اما اکنون می‌توان از قسمت تنظیمات -> مدیریت کاربران، نقش کاربرانی که پزشک نباشند را تغییر داد (نقش کاربرانی که پزشک هستند غیرقابل ویرایش است)
  2. با توجه به درخواست مکرر کاربران امکان نمایش بخش در میان ستون‌های موجود در قسمت درمان‌های جاری (ویژه نسخه دندانپزشکی) اضافه شده است. در صورتی که از قسمت تنظیمات بخش تعریف و موقع ثبت درمان بخش موردنظر را تعیین نموده باشید در این قسمت نشان داده خواهد شد.
  3. در نرم افزار ژنیک امکان ثبت دریافتی از شرکت‌های بیمه فراهم است در نتیجه در صورتی که برای یک بیمه صورتحساب ایجاد شود می‌توان در قسمت صورتحساب‌ها، مبلغ پرداختی بیمه را وارد کرد، همچنین این امکان روی کلیک راست درمان‌های جاری فراهم است. پیش از این امکان ثبت به صورت نقد، چک و واریز به حساب فراهم بوده که در آپدیت جدید روش کارتخوان نیز به این موارد اضافه شده است.
  4. با توجه به اینکه بخش لابراتوار یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین بخش‌های نرم افزار ژنیک بوده و تاثیر به سزائی در اتوماسیون مجموعه‌ها دارد، در کادر جستجوی بخش لابراتوار امکان جستجو بر اساس وضعیت نیز اضافه شده است که منجر به سهولت در دسترسی به وضعیت موردنظر می‌شود.